Обществени поръчки Съдържание на страницаИнформация за освободени гаранции и изпълнени договори, сключени след процедури по чл. 90:Информация за приключил договор ДДП-20/01.05.2014 г.00983-2014-0009-Su-6Информация за приключил договор 00983-2013-0010Информация за приключил договор 00983-2013-0009 Освбодена гаранция за изпъление ДДП-22/2014 с Патриция ООД Информация за изпълнен договор ДДП-22/2014 с Патриция ООДПлащания по договори, сключени по процедури по чл. 90 от ЗОП., м.октомври 2014 г., м. ноември 2014 г., м. декември 2014 г., м. януари 2015, м. февруари 2015 г., м.март 2015, м.април 2015, м.май 2015г., м.юни 2015г., м. юли 2015 г., м. август 2015 г. ,септември 2015г., м.октомври 2015г., м.ноември 2015г., м. декември 2015 г., м.януари 2016г., м. февруари 2016г., м. февруари 2016г. -второ плащане, м.март 2016г., м.април 2016г., м.май, 2016 г., м.юни 2016г. Предмет на поръчката „Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на медицинска, лабораторна апаратура и резервни части за нуждите на учебния процес в Медицински университет "Проф. д-р П.Стоянов" – Варна.“№ в регистъра на обществените поръчки към АОП е00983-2014-0015РешениеРазяснение Писмо Протокол 1 Оповестяване на ценови офертиПротокол №2 Протокол №3Решение за класиране Писмо до участнициРешение за прекратяванеПисмо до участнициОсвободени гаранции за участиеОсвободени гаранции за участие II Освободени гаранции за участие IIІ Договор №4/11.03.2015г. и приложения - Oсвободена гаранция за изпълнение Договор №5/11.03.2015г. и приложенияДоговор №6/11.03.2015г. и приложенияДоговор №7/11.03.2015г. и приложенияДоговор №12/18.03.2015г. и приложенияДоговор №13/19.03.2015г. и приложенияПлащане по договори за м. март 2015г.Плащане по договори за м. април 2015г. Плащане по договори за м. май 2015г. Плащане по договори за м.юни 2015г.Плащане по договори за м.юли 2015г.Плащане по договори за м. декември 2015г. Частично освободени гаранции за изпълнение Освободена гаранция за изпълнение Частично освободени гаранции за изпълнениеЧастично освободена гаранция за изпълнениеИнформация за приключил договорУсвоена гаранция за изпълнениеВъзтановена гаранция за изпълнение.Възтановена гаранция за изпълнение.Възтановена гаранция за изпълнение.Информация за приключил договорИнформация за приключил договорИнформация за приключил договорИнформация за приключил договорИнформация за приключил договорВъзстановени гаранции за изпълнениеПлащане по договори за м. март 2016г.Предмет на поръчката „Доставка по обособени позиции на консумативи, китове, реактиви и апаратура за обезпечаване на научните изследвания в Медицински университет „Проф. Д-р Параскев Стоянов" – Варна", открита на основание чл.90, ал.1, т.1 от ЗОП. № в регистъра на обществените поръчки към АОП: 00983-2014-0010 Доклад от работата на комисията Решение за класиране Договор ДДП-31 Информация за приключил договор Възcтановена гаранция за изпълнение Договор ДДП-33 Възcтановена гаранция за изпълнениеИнформация за приключил договор Договор ДДП-34 Възстановена гаранция за изпълнение Информация за приключил договор Договор ДДП-35 Възcтановена гаранция за изпълнениеИнформация за приключил договор Плащане по договори, м.ноември 2014г., м.декември 2014г. Предмет на поръчката "Доставка на хранителни продукти за нуждите на Студентски общежития и столове при Медицински университет "Проф. д-р П.Стоянов" – Варна"№ в регистъра на обществените поръчки към АОП 00983-2014-0014Освободени гаранции за изпълнение на договорОповестяване ценови оферти – съобщениеДоговор ДДП-30Договор ДДП-32Техническото предложение по договор ДДП-32/3.10.2014г.Плащания по договори за м. ноември 2014 г., м.декември 2014 , м.януари 2015г., м. февруари 2015 г., м. март 2015 г., м.април 2015г., м.май 2015, м.юни 2015 г., м. юли 2015 г., м. август 2015 г. , м. септември 2015 г, м.октомври 2015г. Информация за приключил договорИнформация за приключил договор Процедурата е с предмет „Избор на изпълнител/и за доставка на дентални материали, апарати, оборудване и инструменти по обособени позиции за нуждите на учебния процес във Факултета по дентална медицина при Медицински университет "Проф. д-р Параскев Стоянов" – Варна" № в регистъра на обществените поръчки към АОП 00983-2014-0013РазясненияОповестяване на ценови оферти Договор ДДП-40Договор ДДП-41Договор ДДЕ-28 Освободена гаранция за изпълнение по Договор ДДЕ-28 Договор ДДП-42 Договор ДДП-44 Договор ДДЕ-29 Освободена гаранция за изпълнение по Договор ДДЕ-29 Договор ДДЕ-30 Освободена гаранция за изпълнение по Договор ДДЕ-30 Освободени гаранции съгласно чл.62, ал.1, т.1 Освободени гаранции съгласно чл.62, ал.1, т.2 Усвоена гаранция съгласно чл.61, ал.2, т.2 Освободена гаранция съгласно чл.62, ал.1, т.2 – ІІ Решение за определяне за изпълнител класираният на второ място участник по обособена позиция № 12плащане по договор: м. декември 2014г. , м. януари 2015 г., м. февруари 2015 г., м. март 2015 г., м.април 2015., м.май 2015г. , м.юни 2015г., м. юли 2015 г., м. август 2015 г., м. септември 2015 г. Информация за приключили договори Информация за приключили договориОсвободени гаранции за изпълнениеДоговор ДДП-3Процедурата е с предмет „Разширяване на съществуващата информационна система обслужваща учебните зали на Медицински Университет „Проф.д-р Параскев Стоянов"-Варна намиращи се на територията на МБАЛ „Св. Марина" ЕАД и интеграция на електронните услуги на МБАЛ „Св. Марина" ЕАД към информационната система на МУ-Варна"№ в регистъра на обществените поръчки 00983-2014-0012 към АО Освободена гаранция за изпълнение Оповестяване на ценови оферти Договор ДДЕ-21 Плащания по договор Плащане по договор Плащане по договор Освободена гаранция за изпълнениеИнформация за приключил договор Процедурата е с предмет "Разширение на съществуващата в Медицински университет „Проф.д-р Параскев Стоянов"-Варна блейдсървърна система Fujitsu" Оповестяване на ценови оферти - съобщение№ в регистъра на обществените поръчки към АОП 00983-2014-0011 Плащания по договор: м. декември 2014 г., м. март 2015 г., м. септември 2015 г.Освободена гаранция за изпълнение на договорИнформация за изпълнен договорОтваряне на ценовите оферти по процедура с предмет „Създаване на информационна инфраструктура „е-университет" за интегриране на информационни и управленски системи в Медицински Университет „Проф. Д-р Параскев Стоянов" – Варна" Процедура с предмет “Извършване на строителни и монтажни работи за въвеждане на мерки за енергийна ефективност, преустройство и модернизация на съществуваща сграда за образование за нуждите на МУ-Варна-Филиал Сливен”№ в регистъра на АОП 00983-2014-0008 Информация за изпълнен договор Разяснения I Разяснения II Оповестяване ценови оферти - съобщениеПлащане по договор: м. ноември.2014 г. , м. декември 2014 г. , м. януари 2015 г.Информация за приключил договор Процедура с предмет “Изграждане на сграда за Факултет по фармация към Медицински университет „Проф.д-р Параскев Стоянов“- Варна” Документация - I част Документация - II част Документация - III част Документация - IV част Документация - V част№ в регистъра на АОП 00983-2014-0007 Разяснения I Разяснения II Разяснения III Разяснения IV Разяснения V Разяснения VI Разяснения VII Оповестяване на ценови оферти Плащания по договор: м. декември 2014 г., м. април 2015 г. м.юли 2015г., м.септември 2015г., м. октомври 2015 г. Допълнително споразумениеИнформация за приключил договор „ДОСТАВКА НА ОБОРУДВАНЕ ЗА ФАКУЛТЕТ „МЕДИЦИНА" НА МЕДИЦИНСКИ УНИВЕРСИТЕТ „ПРОФ.Д-Р ПАРАСКЕВ СТОЯНОВ"-ВАРНА В ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПРОЕКТ "ПОВИШАВАНЕ НА КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТТА НА МУ-ВАРНА ЧРЕЗ ИЗВЪРШВАНЕ НА НАУЧНО-ИЗСЛЕДОВАТЕЛСКА И РАЗВОЙНА ДЕЙНОСТ С ПРИЛОЖЕН ХАРАКТЕР ВЪВ ФАКУЛТЕТИ „МЕДИЦИНА" И „ДЕНТАЛНА МЕДИЦИНА" № в регистъра на АОП 00983-2014-0005 Информация за приключил договор Оповестяване на ценови оферти Допълнително споразумение ДД-59 Допълнително споразумение ДД-60 Плащане по договор Плащане по договор Плащане по договор Плащане по договори Освободени гаранции по авансиИнформация за изпълнени договориПроцедура с предмет „Доставка на оборудване за факултет „Дентална медицина" на Медицински университет „Проф.д-р Параскев Стоянов"-Варна в изпълнение на проект "Повишаване на конкурентоспособността на МУ-Варна чрез извършване на научно-изследователска и развойна дейност с приложен характер във факултети „Медицина" и „Дентална медицина"Освободени гаранции за изпълнение на договори Информация за изпълнен договор Освободена гаранция за изпълнение на договорИнформация за изпълнен договорПроцедура с предмет „ДОСТАВКА НА ОБОРУДВАНЕ ЗА ФАКУЛТЕТ „ДЕНТАЛНА МЕДИЦИНА" НА МЕДИЦИНСКИ УНИВЕРСИТЕТ „ПРОФ.Д-Р ПАРАСКЕВ СТОЯНОВ"-ВАРНА В ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПРОЕКТ "ПОВИШАВАНЕ НА КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТТА НА МУ-ВАРНА ЧРЕЗ ИЗВЪРШВАНЕ НА НАУЧНО-ИЗСЛЕДОВАТЕЛСКА И РАЗВОЙНА ДЕЙНОСТ С ПРИЛОЖЕН ХАРАКТЕР ВЪВ ФАКУЛТЕТИ „МЕДИЦИНА" И „ДЕНТАЛНА МЕДИЦИНА"Процедура с предмет "Доставка на компютърно оборудване и принадлежности". № в Регистъра на обществените поръчки към АОП 00983-2014-0004 Линк към сайта на АОП Разяснения-1Разяснения-2Оповестяване на ценовите оферти Плащания по договор, м. ноември 2014 г. , декември 2014г., м. февруари 2015 г., м. март 2015 г., м. май 2015 г., м.юли 2015г.Освободена гаранция за добро изпълнение Информация за изпълнен договор ДОСТАВКА НА ОБОРУДВАНЕ ЗА ФАКУЛТЕТ „ДЕНТАЛНА МЕДИЦИНА" НА МЕДИЦИНСКИ УНИВЕРСИТЕТ „ПРОФ.Д-Р ПАРАСКЕВ СТОЯНОВ"-ВАРНА В ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПРОЕКТ "ПОВИШАВАНЕ НА КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТТА НА МУ-ВАРНА ЧРЕЗ ИЗВЪРШВАНЕ НА НАУЧНО-ИЗСЛЕДОВАТЕЛСКА И РАЗВОЙНА ДЕЙНОСТ С ПРИЛОЖЕН ХАРАКТЕР ВЪВ ФАКУЛТЕТИ „МЕДИЦИНА" И „ДЕНТАЛНА МЕДИЦИНА"Отваряне на ценови оферти по открита процедура с предмет: „Доставка на лабораторни реактиви, химикали, стъклария, консумативи и др. за нуждите на учебния процес в Медицински университет "Проф. д-р П.Стоянов" – Варна" Отваряне на ценовите оферти по процедура с предмет "Избор на изпълнител за доставка на микроскопи за нуждите на Медицински университет "Проф. д-р П.Стоянов" – Варна"„Създаване на информационна инфраструктура „е-университет" за интегриране на информационни и управленски системи в Медицински Университет „Проф. Д-р Параскев Стоянов" – Варна".№ в регистъра на АОП 00983-2014-0002Линк към Решението и Обявлението в сайта на АОП РазяснениеПлащания по договор Освободена гаранция за изпълнение Информация за приключил договор Отваряне на ценовите оферти по процедура с предмет "Абонаментно обслужване на микроскопска и друга оптична техника в катедри и учебно-научни сектори при Медицински университет "Проф. д-р П.Стоянов" – Варна" Ценови оферти по процедура с предмет „Избор на изпълнител за доставка на материали за нуждите на учебния процес по специалност „Зъботехника" в Медицински колеж при Медицински университет „Проф.д-р Параскев Стоянов" -Варна"Процедура с предмет „ДОСТАВКА НА ОБОРУДВАНЕ ЗА ФАКУЛТЕТ „ДЕНТАЛНА МЕДИЦИНА" НА МЕДИЦИНСКИ УНИВЕРСИТЕТ „ПРОФ.Д-Р ПАРАСКЕВ СТОЯНОВ"-ВАРНА В ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПРОЕКТ "ПОВИШАВАНЕ НА КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТТА НА МУ-ВАРНА ЧРЕЗ ИЗВЪРШВАНЕ НА НАУЧНО-ИЗСЛЕДОВАТЕЛСКА И РАЗВОЙНА ДЕЙНОСТ С ПРИЛОЖЕН ХАРАКТЕР ВЪВ ФАКУЛТЕТИ „МЕДИЦИНА" И „ДЕНТАЛНА МЕДИЦИНА" Разяснение1 Разяснение2 Разяснение3 Разяснение4Оповестяване на ценовите оферти на участниците за обществена поръчка с предмет: "ИЗБОР НА ИЗПЪЛНИТЕЛ/И ЗА ДОСТАВКА НА ДЕНТАЛНИ МАТЕРИАЛИ, МЕДИКАМЕНТИ И ИНСТРУМЕНТИ ЗА НУЖДИТЕ НА МЕДИКО-ДЕНТАЛЕН СЕКТОР ПРИ МЕДИЦИНСКИ УНИВЕРСИТЕТ "ПРОФ.Д-Р ПАРАСКЕВ СТОЯНОВ" - ВАРНА Съобщение за отваряне на ценовите оферти по процедура с предмет : "Избор на изпълнител/и за доставка на дентални материали и инструменти за нуждите на учебния процес във Факултета по Дентална медицина при Медицински университет "Проф.д-р П.Стоянов" – Варна" Приложеният отговор на постъпило запитване по процедура с предмет "Избор на изпълнители за доставка на дентални материали, медикаменти и инструменти за нуждите на медико-дентален сектор при Медицински университет "Проф. д-р Параскев Стоянов" – Варна „Доставка на лабораторни реактиви, химикали, стъклария, консумативи и др. за нуждите на учебния процес в Медицински университет "Проф. д-р П.Стоянов" – Варна"№ в регистъра на АОП 00983-2013-0017Плащане по договори, м. ноември 2014г. , м.декември 2014г., м. януари 2015г., м. февруари 2015г., м.март 2015г., м.април 2015 Освободени гаранции за изпълнение Информация за приключил договорИнформация за приключил договорИнформация за приключил договорИнформация за приключил договор Процедура с предмет "Избор на изпълнител за доставка на микроскопи за нуждите на Медицински университет "Проф. д-р Параскев Стоянов" – Варна" № в регистъра на АОП 00983-2013-0016 Договор Извършени плащания за м.ноември, м. февруари, м.април Освободена гаранция за изпълнение Информация за изпълнен Договор ДДП-6/05.03.2014 г. Процедура с предмет "Избор на изпълнител за предоставяне на услуги свързани с внедряването на електронни форми на дистанционно обучение" Процедура с предмет: „Абонаментно обслужване на микроскопска и друга оптична техника в катедри и учебно-научни сектори при МУ "Проф. д-р П.Стоянов" – Варна" Процедура с предмет – „Избор на изпълнител за доставка на микроскопи за нуждите на Медицински университет "Проф. д-р Параскев Стоянов" – Варна" № в регистъра на АОП 00983-2013-0015ДоговорИзвършени плащания за м.октомвриИзвършени плащания за м.ноемвриИзвършени плащания за м.декември, м.януари, м.февруари, м.мартОсвободена гаранция за изпълнениеИнформация за изпълнен Договор ДА-6/05.03.2014 г. Отговор на постъпило запитване по процедура с предмет "ИЗБОР НА ИЗПЪЛНИТЕЛ/И ЗА ДОСТАВКА НА ДЕНТАЛНИ МАТЕРИАЛИ И ИНСТРУМЕНТИ ЗА НУЖДИТЕ НА УЧЕБНИЯ ПРОЦЕС ВЪВ ФАКУЛТЕТ ПО ДЕНТАЛНА МЕДИЦИНА ПРИ МУ –ВАРНА" Процедура с предмет “Избор на изпълнители за доставка на дентални материали, медикаменти и инструменти за нуждите на медико-дентален сектор при Медицински университет “Проф.д-р Параскев Стоянов” – Варна № в регистъра на АОП 00983-2013-0014 Плащания по договори, м. ноември 2014, м. декември 2014 г. , м. януари 2015 г., м. февруари 2015 г. м.март 2015 , м.април 2015, м. май 2015, м.юни 2015, м.юли 2015., м. август 2015 г., м.септември 2015г., м.октомври 2015г., м. ноември, 2015г., декември 2015г.,м.януари, 2016 г., м. февруари 2016г., м.март. 2016г.Освободена гаранция за участиеOсвободена гаранция за изпълнениеОсвободена гаранция за изпълнениеИнформация за изпълнен договор ДДП-12/12.03.2014 г.Информация за изпълнен договор ДДП-7/07.03.2014 г.Освободена гаранция за изпълнениеИнформация за изпълнен договор ДДП-15/24.03.2014 г.Освободена гаранция за изпълнениеИнформация за изпълнен договор ДДП-8/10.03.2014 г.Информация за изпълнен договор ДДП-9/10.03.2014 г. "Избор на изпълнител за доставка на материали за нуждите на учебния процес по специалност „Зъботехника" в Медицински колеж при Медицински университет "Проф.д-р Параскев Стоянов" – Варна"№ в регистъра на АОП 00983-2013-0013Информация за изпълнен договор Освободена гаранция за изпълнениеПлащане по договор м. февруари 2015 г., м. март 2015 г., м.април 2015г.“ИЗБОР НА ИЗПЪЛНИТЕЛ/И ЗА ДОСТАВКА НА ДЕНТАЛНИ МАТЕРИАЛИ И ИНСТРУМЕНТИ ЗА НУЖДИТЕ НА УЧЕБНИЯ ПРОЦЕС ВЪВ ФАКУЛТЕТА ПО ДЕНТАЛНА МЕДИЦИНА ПРИ МЕДИЦИНСКИ УНИВЕРСИТЕТ “ПРОФ.Д-Р ПАРАСКЕВ СТОЯНОВ” – ВАРНА№ в регистъра на АОП 00983-2013-0012Плащания по договориОсвободени гаранции за изпълнение Информация за изпълнен Договор ДДП-2/27.01.2014 г. Информация за изпълнен Договор ДДП-3/05.02.2014 г. Процедура с предмет „Доставка на реактиви, серуми и апаратура за обезпечаване на научните изследвания в Медицински университет "Проф. д-р П.Стоянов" – Варна“№ в регистъра на АОП 00983-2013-0011Съобщение за отваряне на ценови офертиИзбор на изпълнител/и за доставка на дентални материали и инструменти за нуждите на учебния процес във факултета по Дентална медицина при Медицински университет "Проф.д-р П.Стоянов" – ВарнаПроцедура с предмет „ИЗБОР НА ИЗПЪЛНИТЕЛ ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА УСЛУГИ СВЪРЗАНИ С ВНЕДРЯВАНЕТО НА ЕЛЕКТРОННИ ФОРМИ НА ДИСТАНЦИОННО ОБУЧЕНИЕ" № в регистъра на АОП 00983-2013-0008Информация за изпълнен договор Процедура с предмет "Доставка на хранителни продукти за нуждите на Студентски общежития и столове при Медицински университет „Проф.д-р Параскев Стоянов" – Варна"Оповестяване на ценовите оферти на участниците за обществена поръчка с предмет: „Доставка на материали, консумативи, китове, реактиви и апаратура за обезпечаване на научнитеи зследвания в Медицински университет “Проф.д-р Параскев Стоянов” – Варна” Доставка на хранителни продукти за нуждите на Студентски общежития и столове при Медицински университет "Проф. д-р П.Стоянов" – Варна№ в регистъра на АОП 00983-2013-0007Плащане по договор "ДОСТАВКА на хардуер и софтуер за нуждите на проект „усъвършенстване на системите за управление във висшите училища" Уникален номер в регистъра на обществените поръчки към АОП 00983-2013-0006Оповестяване на ценови оферти Съобщение за оповестяване на ценовите оферти на участниците за обществена поръчка с предмет"Доставка на оборудване за създаване на център за дистанционно обучение, включващо компютърна техника, техника за визуализация и други" Поръчка с предмет: "Избор на изпълнител/и за доставка на дентални материали и инструменти за нуждите на учебния процес във Факултета по Дентална медицина при Медицински университет "Проф.д-р П.Стоянов" – Варна" Предмет на поръчка „Доставка на материали, консумативи, китове, реактиви и апаратура за обезпечаване на научните изследвания в Медицински университет "Проф. д-р П.Стоянов" – Варна“№ в регистъра на АОП 00983-2013-0005Плащания по договори: м.ноември 2014г., м.март 2015г., м.април 2015., май 2015г.Възстановена гаранция за изпълнениеВъзстановена гаранция за изпълнениеВъзстановена гаранция за изпълнение Възстановени гаранции за изпълнениеВъзстановени гаранции за изпълнениеИнформация за приключил договорИнформация за приключил договорИнформация за приключил договор Информация за приключил договорИнформация за приключил договорИнформация за приключил договор Информация за приключил договор Информация за приключил договор Информация за приключил договор Предмет на поръчка “Доставка на оборудване за създаване на център за дистанционно обучение, включващо компютърна техника, техника за визуализация и други.” Уникален номер в регистъра на обществените поръчки към АОП 00983-2013-0004 Оповестяване на ценовите оферти на участниците за обществена поръчка с предмет: „Доставка на материали, консумативи и реактиви за обезпечаване на научната работа в Медицински университет "Проф.д-р Параскев Стоянов" – Варна" Съобщение относно оповестяване на ценовите оферти на участниците за обществена поръчка с предмет: "Доставка, внедряване и подръжка на платформа за електронно обучение " Обществени поръчка с предмет "Избор на изпълнител/и за доставка на дентални материали и инструменти за нуждите на учебния процес във факултета по Дентална медицина при Медицински университет "Проф. д-р Параскев Стоянов" – Варна Уникален номер в регистъра на обществените поръчки към АОП 00983-2013-0003 Плащания по договори Приключили договори и възстановени гаранции за изпълнение Доставка на материали, консумативи и реактиви за обезпечаване на научната работа в Медицински университет "Проф. д-р П. Стоянов" – Варна" Уникален номер в регистъра на обществените поръчки към АОП 00983-2013-0002 Предмет на поръчката "Доставка, внедряване и поддръжка на платформа за електронно обучение" Уникалния номер в Регистъра на обществените поръчки в АОП е 00983-2013-0001 Оповестяване на ценовите оферти на участниците за обществена поръчка с предмет: "Доставка на лабораторни реактиви, стъклария, консумативи и др. за нуждите на учебния процес в МУ – Варна" Оповестяване на ценовите оферти за обществена поръчка с предмет: "ДОСТАВКА НА АПАРАТУРА за нуждите на УЧЕБНИЯ ПРОЦЕС В МУ–ВАРНА" Оповестяване на ценовите оферти на участниците за обществена поръчка с предмет: "ИЗБОР НА ИЗПЪЛНИТЕЛ ЗА ДОСТАВКА НА МАТЕРИАЛИ ЗА НУЖДИТЕ НА УЧЕБНИЯ ПРОЦЕС ПО СПЕЦИАЛНОСТ „ЗЪБОТЕХНИКА" В МЕДИЦИНСКИ КОЛЕЖ ПРИ МУ –ВАРНА" Оповестяване на ценовите оферти на участниците за обществена поръчка с предмет: "ДОСТАВКА НА ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ ЗА НУЖДИТЕ НА СТУДЕНТСКИ ОБЩЕЖИТИЯ И СТОЛОВЕ ПРИ МУ –ВАРНА" Предмет на поръчка „Доставка на лабораторни реактиви, стъклария, консумативи и др. за нуждите на учебния процес в Медицински университет "Проф. д-р П. Стоянов" – ВарнаУникален № в регистъра по обществени поръчки 00983-2012-0007 Доставка на апаратура за нуждите на учебния процес в МУ-Варна Повече информация за обществената поръчка: тук Уникален номер в регистъра на Обществените поръчки : 00983-2012-0006 Разяснение относно "Доставка на апаратура за нуждите на учебния процес в МУ-Варна" Разяснение до закупилите документация в обществената поръчка Оповестяване на ценовите оферти на участниците за поръчка с предмет: "Избор на изпълнител/и за доставка на дентални материали, медикаменти и инструменти за нуждите на учебния процес във Факултета по Дентална медицина при МУ-Варна " Избор на изпълнител за доставка на материали за нуждите на учебния процес по специалност „Зъботехника" в Медицински колеж при Медицински университет "Проф. д-р П.Стоянов" – Варна "№ в регистъра по обществените поръчки 00983-2012-0004 Документация за обществена поръчка с предмет "Доставка на хранителни продукти за нуждите на Студентски общежития и столове при Медицински университет "Проф.д-р Параскев Стоянов" Варна"Уникален номер в регистъра на Обществените поръчки : 00983-2012-0003