Информация за освободени гаранции и изпълнени договори, сключени след процедури по чл. 90: Информация за приключил договор ДДП-20/01.05.2014 г.
00983-2014-0009-Su-6 Информация за приключил договор 00983-2013-0010
Информация за приключил договор 00983-2013-0009
Освбодена
гаранция за изпъление ДДП-22/2014 с Патриция ООД
Информация за
изпълнен договор ДДП-22/2014 с Патриция ООД |
Плащания по договори, сключени по процедури по чл. 90 от ЗОП., м.октомври 2014 г.,
м. ноември 2014 г., м. декември 2014 г.,
м. януари 2015,
м. февруари 2015 г., м.март 2015,
м.април 2015, м.май 2015г.,
м.юни 2015г., м. юли 2015 г., м. август 2015 г. ,септември 2015г., м.октомври 2015г., м.ноември 2015г., м. декември 2015 г., м.януари 2016г., м. февруари 2016г., м. февруари 2016г. -второ плащане, м.март 2016г., м.април 2016г., м.май, 2016 г., м.юни 2016г.
|
Предмет на поръчката
„Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на медицинска, лабораторна апаратура и резервни части за нуждите на учебния процес в Медицински университет "Проф. д-р П.Стоянов" – Варна.“
№ в регистъра на обществените поръчки към АОП е00983-2014-0015 Решение Разяснение
Оповестяване на ценови оферти Протокол №2 Протокол №3 Решение за класиране
Писмо до участници Решение за прекратяване Писмо до участници Освободени гаранции за участие Освободени гаранции за участие II
Освободени гаранции за участие IIІ
Договор №4/11.03.2015г. и приложения - Oсвободена гаранция за изпълнение
Договор №5/11.03.2015г. и приложения Договор №6/11.03.2015г. и приложения Договор №7/11.03.2015г. и приложения Договор №12/18.03.2015г. и приложения Договор №13/19.03.2015г. и приложения Плащане по договори за м. март 2015г. Плащане по договори за м. април 2015г.
Плащане по договори за м. май 2015г.
Плащане по договори за м.юни 2015г. Плащане по договори за м.юли 2015г. Плащане по договори за м. декември 2015г.
Частично освободени гаранции за изпълнение
Освободена гаранция за изпълнение
Частично освободени гаранции за изпълнение Частично освободена гаранция за изпълнение Информация за приключил договор Усвоена гаранция за изпълнение Възтановена гаранция за изпълнение. Възтановена гаранция за изпълнение.
Възтановена гаранция за изпълнение.
Информация за приключил договор Информация за приключил договор
Информация за приключил договор
Информация за приключил договор
Информация за приключил договор
Възстановени гаранции за изпълнение
Плащане по договори за м. март 2016г.
|
Предмет на поръчката „Доставка по обособени позиции на консумативи, китове, реактиви и апаратура за обезпечаване на научните изследвания в Медицински университет „Проф. Д-р Параскев Стоянов" – Варна", открита на основание чл.90, ал.1, т.1 от ЗОП. № в регистъра на обществените поръчки към АОП:
00983-2014-0010
Доклад от работата на комисията
Решение за класиране
Договор ДДП-31
Информация за приключил договор
Възcтановена гаранция за изпълнение
Договор ДДП-33
Възcтановена гаранция за изпълнение Информация за приключил договор
Договор ДДП-34
Възстановена гаранция за изпълнение
Информация за приключил договор
Договор ДДП-35
Възcтановена гаранция за изпълнение Информация за приключил договор
Плащане по договори, м.ноември 2014г., м.декември 2014г.
|
Предмет на поръчката "Доставка на хранителни продукти за нуждите на Студентски общежития и столове при Медицински университет "Проф. д-р П.Стоянов" – Варна" № в регистъра на обществените поръчки към
АОП 00983-2014-0014
Освободени гаранции за изпълнение на договор Оповестяване ценови оферти – съобщение Договор ДДП-30 Договор ДДП-32 Техническото предложение по договор ДДП-32/3.10.2014г. Плащания по договори за
м. ноември 2014 г.,
м.декември 2014 ,
м.януари 2015г.,
м. февруари 2015 г.,
м. март 2015 г.,
м.април 2015г., м.май 2015, м.юни 2015 г., м. юли 2015 г., м. август 2015 г. , м. септември 2015 г, м.октомври 2015г.
Информация за приключил договор Информация за приключил договор |
Процедурата е с предмет „Избор на изпълнител/и за доставка на дентални материали, апарати, оборудване и инструменти по обособени позиции за нуждите на учебния процес във Факултета по дентална медицина при Медицински университет "Проф. д-р Параскев Стоянов" – Варна"
Договор ДДП-44
Договор ДДЕ-29 Освободена гаранция за изпълнение по Договор ДДЕ-29
Договор ДДЕ-30 Освободена гаранция за изпълнение по Договор ДДЕ-30
Освободена гаранция съгласно чл.62, ал.1, т.2 – ІІ
Решение за определяне за изпълнител класираният на второ място участник по обособена позиция № 12 плащане по договор:
м. декември 2014г. ,
м. януари 2015 г.,
м. февруари 2015 г.,
м. март 2015 г.,
м.април 2015.,
м.май 2015г. , м.юни 2015г., м. юли 2015 г., м. август 2015 г., м. септември 2015 г.
Информация за приключили договори
Информация за приключили договори Освободени гаранции за изпълнение |
Процедурата е с предмет
„Разширяване на съществуващата информационна система обслужваща учебните зали на Медицински Университет „Проф.д-р Параскев Стоянов"-Варна намиращи се на територията на МБАЛ „Св. Марина" ЕАД и интеграция на електронните услуги на МБАЛ „Св. Марина" ЕАД към информационната система на МУ-Варна" № в регистъра на обществените поръчки
00983-2014-0012 към АО
Освободена гаранция за изпълнение
Оповестяване на ценови оферти
Договор ДДЕ-21
Плащания по договор
Плащане по договор
Плащане по договор
Освободена гаранция за изпълнение
Информация за приключил договор |
Процедурата е с предмет "Разширение на съществуващата в Медицински университет „Проф.д-р Параскев Стоянов"-Варна блейдсървърна система Fujitsu"
Оповестяване на ценови оферти - съобщение № в регистъра на обществените поръчки към АОП
00983-2014-0011
Плащания по договор: м. декември 2014 г.,
м. март 2015 г., м. септември 2015 г.
Освободена гаранция за изпълнение на договор
Информация за изпълнен договор |
Отваряне на ценовите оферти по процедура с предмет
„Създаване на информационна инфраструктура „е-университет" за интегриране на информационни и управленски системи в Медицински Университет „Проф. Д-р Параскев Стоянов" – Варна"
|
Процедура с предмет “Извършване на строителни и монтажни работи за въвеждане на мерки за енергийна ефективност, преустройство и модернизация на съществуваща сграда за образование за нуждите на МУ-Варна-Филиал Сливен” № в регистъра на АОП
00983-2014-0008
Информация за изпълнен договор
Разяснения I
Разяснения II
Оповестяване ценови оферти - съобщение
|
Процедура с предмет “Изграждане на сграда за Факултет по фармация към Медицински университет „Проф.д-р Параскев Стоянов“- Варна”
Документация - I част
Документация - II част
Документация - III част
Документация - IV част
Документация - V част
№ в регистъра на АОП
00983-2014-0007
Разяснения I
Разяснения II
Разяснения III
Разяснения IV
Разяснения V
Разяснения VI
Разяснения VII
Оповестяване на ценови оферти
Плащания по договор:
м. декември 2014 г.,
м. април 2015 г. м.юли 2015г., м.септември 2015г., м. октомври 2015 г.
Допълнително
споразумение Информация за приключил договор
|
„ДОСТАВКА НА ОБОРУДВАНЕ ЗА ФАКУЛТЕТ „МЕДИЦИНА" НА МЕДИЦИНСКИ УНИВЕРСИТЕТ „ПРОФ.Д-Р ПАРАСКЕВ СТОЯНОВ"-ВАРНА В ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПРОЕКТ "ПОВИШАВАНЕ НА КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТТА НА МУ-ВАРНА ЧРЕЗ ИЗВЪРШВАНЕ НА НАУЧНО-ИЗСЛЕДОВАТЕЛСКА И РАЗВОЙНА ДЕЙНОСТ С ПРИЛОЖЕН ХАРАКТЕР ВЪВ ФАКУЛТЕТИ „МЕДИЦИНА" И „ДЕНТАЛНА МЕДИЦИНА"
№ в регистъра на АОП
00983-2014-0005
Информация за приключил договор
Оповестяване на ценови оферти
Допълнително споразумение ДД-59
Допълнително споразумение ДД-60
Плащане по договор
Плащане по договор
Плащане по договор
Плащане по договори
Освободени гаранции по аванси
|
Процедура с предмет „Доставка на оборудване за факултет „Дентална медицина" на Медицински университет „Проф.д-р Параскев Стоянов"-Варна в изпълнение на проект "Повишаване на конкурентоспособността на МУ-Варна чрез извършване на научно-изследователска и развойна дейност с приложен характер във факултети „Медицина" и „Дентална медицина"
Освободени гаранции за изпълнение на договори Информация за изпълнен договор
Освободена гаранция за изпълнение на договор Информация за изпълнен договор
|
Процедура с предмет „ДОСТАВКА НА ОБОРУДВАНЕ ЗА ФАКУЛТЕТ „ДЕНТАЛНА МЕДИЦИНА" НА МЕДИЦИНСКИ УНИВЕРСИТЕТ „ПРОФ.Д-Р ПАРАСКЕВ СТОЯНОВ"-ВАРНА В ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПРОЕКТ "ПОВИШАВАНЕ НА КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТТА НА МУ-ВАРНА ЧРЕЗ ИЗВЪРШВАНЕ НА НАУЧНО-ИЗСЛЕДОВАТЕЛСКА И РАЗВОЙНА ДЕЙНОСТ С ПРИЛОЖЕН ХАРАКТЕР ВЪВ ФАКУЛТЕТИ „МЕДИЦИНА" И „ДЕНТАЛНА МЕДИЦИНА"
|
Процедура с предмет "Доставка на компютърно оборудване и принадлежности".
№ в Регистъра на обществените поръчки към АОП 00983-2014-0004
Линк към сайта на АОП
Разяснения-1 Разяснения-2 Оповестяване на ценовите оферти Плащания по договор,
м. ноември 2014 г. ,
декември 2014г., м. февруари 2015 г.,
м. март 2015 г.,
м. май 2015 г., м.юли 2015г.
Освободена гаранция за добро изпълнение
Информация за изпълнен договор
|
ДОСТАВКА НА ОБОРУДВАНЕ ЗА ФАКУЛТЕТ „ДЕНТАЛНА МЕДИЦИНА" НА МЕДИЦИНСКИ УНИВЕРСИТЕТ „ПРОФ.Д-Р ПАРАСКЕВ СТОЯНОВ"-ВАРНА В ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПРОЕКТ "ПОВИШАВАНЕ НА КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТТА НА МУ-ВАРНА ЧРЕЗ ИЗВЪРШВАНЕ НА НАУЧНО-ИЗСЛЕДОВАТЕЛСКА И РАЗВОЙНА ДЕЙНОСТ С ПРИЛОЖЕН ХАРАКТЕР ВЪВ ФАКУЛТЕТИ „МЕДИЦИНА" И „ДЕНТАЛНА МЕДИЦИНА"
|
Отваряне на ценови оферти по открита процедура с предмет: „Доставка на лабораторни реактиви, химикали, стъклария, консумативи и др. за нуждите на учебния процес в Медицински университет "Проф. д-р П.Стоянов" – Варна"
|
Отваряне на ценовите оферти по процедура с предмет "Избор на изпълнител за доставка на микроскопи за нуждите на Медицински университет "Проф. д-р П.Стоянов" – Варна"
|
„Създаване на информационна инфраструктура „е-университет" за интегриране на информационни и управленски системи в Медицински Университет „Проф. Д-р Параскев Стоянов" – Варна".
№ в регистъра на АОП 00983-2014-0002 Линк към Решението и Обявлението в сайта на АОП
Разяснение Плащания по договор
Освободена гаранция за изпълнение
Информация за приключил договор |
Отваряне на ценовите оферти по процедура с предмет "Абонаментно обслужване на микроскопска и друга оптична техника в катедри и учебно-научни сектори при Медицински университет "Проф. д-р П.Стоянов" – Варна"
|
Ценови оферти по процедура с предмет „Избор на изпълнител за доставка на материали за нуждите на учебния процес по специалност „Зъботехника" в Медицински колеж при Медицински университет „Проф.д-р Параскев Стоянов" -Варна"
|
Процедура с предмет „ДОСТАВКА НА ОБОРУДВАНЕ ЗА ФАКУЛТЕТ „ДЕНТАЛНА МЕДИЦИНА" НА МЕДИЦИНСКИ УНИВЕРСИТЕТ „ПРОФ.Д-Р ПАРАСКЕВ СТОЯНОВ"-ВАРНА В ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПРОЕКТ "ПОВИШАВАНЕ НА КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТТА НА МУ-ВАРНА ЧРЕЗ ИЗВЪРШВАНЕ НА НАУЧНО-ИЗСЛЕДОВАТЕЛСКА И РАЗВОЙНА ДЕЙНОСТ С ПРИЛОЖЕН ХАРАКТЕР ВЪВ ФАКУЛТЕТИ „МЕДИЦИНА" И „ДЕНТАЛНА МЕДИЦИНА"
|
Оповестяване на ценовите оферти на участниците за обществена поръчка с предмет: "ИЗБОР НА ИЗПЪЛНИТЕЛ/И ЗА ДОСТАВКА НА ДЕНТАЛНИ МАТЕРИАЛИ, МЕДИКАМЕНТИ И ИНСТРУМЕНТИ ЗА НУЖДИТЕ НА МЕДИКО-ДЕНТАЛЕН СЕКТОР ПРИ МЕДИЦИНСКИ УНИВЕРСИТЕТ "ПРОФ.Д-Р ПАРАСКЕВ СТОЯНОВ" - ВАРНА
|
Съобщение за отваряне на ценовите оферти по процедура с предмет : "Избор на изпълнител/и за доставка на дентални материали и инструменти за нуждите на учебния процес във Факултета по Дентална медицина при Медицински университет "Проф.д-р П.Стоянов" – Варна" |
Приложеният отговор на постъпило запитване по процедура с предмет "Избор на изпълнители за доставка на дентални материали, медикаменти и инструменти за нуждите на медико-дентален сектор при Медицински университет "Проф. д-р Параскев Стоянов" – Варна |
„Доставка на лабораторни реактиви, химикали, стъклария, консумативи и др. за нуждите на учебния процес в Медицински университет "Проф. д-р П.Стоянов" – Варна"
№ в регистъра на АОП 00983-2013-0017 Плащане по договори,
м. ноември 2014г. , м.декември 2014г.,
м. януари 2015г.,
м. февруари 2015г.,
м.март 2015г.,
м.април 2015
Освободени гаранции за изпълнение
Информация за приключил договор Информация за приключил договор Информация за приключил договор Информация за приключил договор
|
Процедура с предмет "Избор на изпълнител за доставка на микроскопи за нуждите на Медицински университет "Проф. д-р Параскев Стоянов" – Варна"
№ в регистъра на АОП 00983-2013-0016
Договор
Извършени плащания за м.ноември,
м. февруари,
м.април
Освободена гаранция за изпълнение
Информация за изпълнен Договор ДДП-6/05.03.2014 г. |
Процедура с предмет "Избор на изпълнител за предоставяне на услуги свързани с внедряването на електронни форми на дистанционно обучение"
|
Процедура с предмет: „Абонаментно обслужване на микроскопска и друга оптична техника в катедри и учебно-научни сектори при МУ "Проф. д-р П.Стоянов" – Варна"
Процедура с предмет – „Избор на изпълнител за доставка на микроскопи за нуждите на Медицински университет "Проф. д-р Параскев Стоянов" – Варна"
№ в регистъра на АОП 00983-2013-0015
Договор Извършени плащания за м.октомври Извършени плащания за м.ноември Извършени плащания за м.декември,
м.януари, м.февруари,
м.март Освободена гаранция за изпълнение Информация за изпълнен Договор ДА-6/05.03.2014 г.
|
Отговор на постъпило запитване по процедура с предмет "ИЗБОР НА ИЗПЪЛНИТЕЛ/И ЗА ДОСТАВКА НА ДЕНТАЛНИ МАТЕРИАЛИ И ИНСТРУМЕНТИ ЗА НУЖДИТЕ НА УЧЕБНИЯ ПРОЦЕС ВЪВ ФАКУЛТЕТ ПО ДЕНТАЛНА МЕДИЦИНА ПРИ МУ –ВАРНА" |
Процедура с предмет “Избор на изпълнители за доставка на дентални материали, медикаменти и инструменти за нуждите на медико-дентален сектор при Медицински университет “Проф.д-р Параскев Стоянов” – Варна
№ в регистъра на АОП 00983-2013-0014
Плащания по договори,
м. ноември 2014, м. декември 2014 г. ,
м. януари 2015 г.,
м. февруари 2015 г.
м.март 2015 ,
м.април 2015, м. май 2015,
м.юни 2015, м.юли 2015., м. август 2015 г., м.септември 2015г., м.октомври 2015г., м. ноември, 2015г., декември 2015г.,м.януари, 2016 г., м. февруари 2016г., м.март. 2016г. Освободена гаранция за участие Oсвободена гаранция за изпълнение Освободена гаранция за изпълнение Информация за изпълнен договор ДДП-12/12.03.2014 г. Информация за изпълнен договор ДДП-7/07.03.2014 г. Освободена гаранция за изпълнение Информация за изпълнен договор ДДП-15/24.03.2014 г. Освободена гаранция за изпълнение Информация за изпълнен договор ДДП-8/10.03.2014 г. Информация за изпълнен договор ДДП-9/10.03.2014 г.
|
"Избор на изпълнител за доставка на материали за нуждите на учебния процес по специалност „Зъботехника" в Медицински колеж при Медицински университет "Проф.д-р Параскев Стоянов" – Варна" № в регистъра на АОП 00983-2013-0013
Информация за изпълнен договор
Освободена гаранция за изпълнение Плащане по договор
м. февруари 2015 г.,
м. март 2015 г.,
м.април 2015г.
|
“ИЗБОР НА ИЗПЪЛНИТЕЛ/И ЗА ДОСТАВКА НА ДЕНТАЛНИ МАТЕРИАЛИ И ИНСТРУМЕНТИ ЗА НУЖДИТЕ НА УЧЕБНИЯ ПРОЦЕС ВЪВ ФАКУЛТЕТА ПО ДЕНТАЛНА МЕДИЦИНА ПРИ МЕДИЦИНСКИ УНИВЕРСИТЕТ “ПРОФ.Д-Р ПАРАСКЕВ СТОЯНОВ” – ВАРНА № в регистъра на АОП 00983-2013-0012 Плащания по договори Освободени гаранции за изпълнение Информация за изпълнен Договор ДДП-2/27.01.2014 г. Информация за изпълнен Договор ДДП-3/05.02.2014 г.
|
Процедура с предмет „Доставка на реактиви, серуми и апаратура за обезпечаване на научните изследвания в Медицински университет "Проф. д-р П.Стоянов" – Варна“
№ в регистъра на АОП 00983-2013-0011
Съобщение за отваряне на ценови оферти
|
Избор на изпълнител/и за доставка на дентални материали и инструменти за нуждите на учебния процес във факултета по Дентална медицина при Медицински университет "Проф.д-р П.Стоянов" – Варна
|
Процедура с предмет „ИЗБОР НА ИЗПЪЛНИТЕЛ ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА УСЛУГИ СВЪРЗАНИ С ВНЕДРЯВАНЕТО НА ЕЛЕКТРОННИ ФОРМИ НА ДИСТАНЦИОННО ОБУЧЕНИЕ"
№ в регистъра на
АОП 00983-2013-0008
Информация за изпълнен договор
|
Процедура с предмет "Доставка на хранителни продукти за нуждите на Студентски общежития и столове при Медицински университет „Проф.д-р Параскев Стоянов" – Варна"
|
Оповестяване на ценовите оферти на участниците за обществена поръчка с предмет: „Доставка на материали, консумативи, китове, реактиви и апаратура за обезпечаване на научнитеи зследвания в Медицински университет “Проф.д-р Параскев Стоянов” – Варна”
|
Доставка на хранителни продукти за нуждите на Студентски общежития и столове при Медицински университет "Проф. д-р П.Стоянов" – Варна
№ в регистъра на АОП
00983-2013-0007
Плащане по договор
|
"ДОСТАВКА на хардуер и софтуер за нуждите на проект „усъвършенстване на системите за управление във висшите училища"
Уникален номер в регистъра на обществените поръчки към АОП
00983-2013-0006
Оповестяване на ценови оферти
|
Съобщение за оповестяване на ценовите оферти на участниците за обществена поръчка с предмет"Доставка на оборудване за създаване на център за дистанционно обучение, включващо компютърна техника, техника за визуализация и други"
|
Поръчка с предмет: "Избор на изпълнител/и за доставка на дентални материали и инструменти за нуждите на учебния процес във Факултета по Дентална медицина при Медицински университет "Проф.д-р П.Стоянов" – Варна"
|
Предмет на поръчка „Доставка на материали, консумативи, китове, реактиви и апаратура за обезпечаване на научните изследвания в Медицински университет "Проф. д-р П.Стоянов" – Варна“
№ в регистъра на АОП 00983-2013-0005 Плащания по договори:
м.ноември 2014г.,
м.март 2015г.,
м.април 2015.,
май 2015г. Възстановена гаранция за изпълнение Възстановена гаранция за изпълнение Възстановена гаранция за изпълнение
Възстановени гаранции за изпълнение Възстановени гаранции за изпълнение
Информация за приключил договор Информация за приключил договор Информация за приключил договор Информация за приключил договор Информация за приключил договор Информация за приключил договор
Информация за приключил договор
Информация за приключил договор
Информация за приключил договор |
Предмет на поръчка “Доставка на оборудване за създаване на център за дистанционно обучение, включващо компютърна техника, техника за визуализация и други.”
Уникален номер в регистъра на обществените поръчки към АОП
00983-2013-0004 |
Оповестяване на ценовите оферти на участниците за обществена поръчка с предмет: „Доставка на материали, консумативи и реактиви за обезпечаване на научната работа в Медицински университет "Проф.д-р Параскев Стоянов" – Варна"
|
Съобщение относно оповестяване на ценовите оферти на участниците за обществена поръчка с предмет: "Доставка, внедряване и подръжка на платформа за електронно обучение "
|
Обществени поръчка с предмет "Избор на изпълнител/и за доставка на дентални материали и инструменти за нуждите на учебния процес във факултета по Дентална медицина при Медицински университет "Проф. д-р Параскев Стоянов" – Варна
Уникален номер в регистъра на обществените поръчки към АОП 00983-2013-0003
Плащания по договори
Приключили договори и възстановени гаранции за изпълнение |
Доставка на материали, консумативи и реактиви за обезпечаване на научната работа в Медицински университет "Проф. д-р П. Стоянов" – Варна"
Уникален номер в регистъра на
обществените поръчки към АОП
00983-2013-0002 |
Предмет на поръчката "Доставка, внедряване и поддръжка на платформа за електронно обучение"
Уникалния номер в Регистъра на обществените поръчки в АОП е
00983-2013-0001 |
Оповестяване на ценовите оферти на участниците за обществена поръчка с предмет: "Доставка на лабораторни реактиви, стъклария, консумативи и др. за нуждите на учебния процес в МУ – Варна"
|
Оповестяване на ценовите оферти за обществена поръчка с предмет: "ДОСТАВКА НА АПАРАТУРА за нуждите на УЧЕБНИЯ ПРОЦЕС В МУ–ВАРНА"
|
Оповестяване на ценовите оферти на участниците за обществена поръчка с предмет: "ИЗБОР НА ИЗПЪЛНИТЕЛ ЗА ДОСТАВКА НА МАТЕРИАЛИ ЗА НУЖДИТЕ НА УЧЕБНИЯ ПРОЦЕС ПО СПЕЦИАЛНОСТ „ЗЪБОТЕХНИКА" В МЕДИЦИНСКИ КОЛЕЖ ПРИ МУ –ВАРНА"
|
Оповестяване на ценовите оферти на участниците за обществена поръчка с предмет:
"ДОСТАВКА НА ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ ЗА НУЖДИТЕ НА СТУДЕНТСКИ ОБЩЕЖИТИЯ И СТОЛОВЕ ПРИ МУ –ВАРНА"
|
Предмет на поръчка „Доставка на лабораторни реактиви, стъклария, консумативи и др. за нуждите на учебния процес в Медицински университет "Проф. д-р П. Стоянов" – Варна
Уникален № в регистъра по обществени поръчки 00983-2012-0007
|
Доставка на апаратура за нуждите на учебния процес в МУ-Варна
Повече информация за обществената поръчка:
тук
Уникален номер в регистъра на Обществените поръчки :
00983-2012-0006
Разяснение относно "Доставка на апаратура за нуждите на учебния процес в МУ-Варна"
Разяснение до закупилите документация в обществената поръчка
|
Оповестяване на ценовите оферти на участниците за поръчка с предмет: "Избор на изпълнител/и за доставка на дентални материали, медикаменти и инструменти за нуждите на учебния процес във Факултета по Дентална медицина при МУ-Варна
|
" Избор на изпълнител за доставка на материали за нуждите на учебния процес по специалност „Зъботехника" в Медицински колеж при Медицински университет "Проф. д-р П.Стоянов" – Варна "
№ в регистъра по обществените поръчки
00983-2012-0004
|
Документация за обществена поръчка с предмет "Доставка на хранителни продукти за нуждите на Студентски общежития и столове при Медицински университет "Проф.д-р Параскев Стоянов" Варна"
Уникален номер в регистъра на Обществените поръчки :
00983-2012-0003 |
|